woensdag 23 augustus 2017

Een regenboogboekentas

Ik heb eigenlijk helemaal geen tijd om te bloggen vandaag. Maar die boekentas staat in mijn ooghoek te lachen, dus ik dacht: ik zwier het er maar op!
Na 1000 ontwerpen met flamingo's, prinsessen, hartjes en andere girly stuff, wist Norah me te zeggen dat ze een boekentas met een regenboog wilde. Superleuk, dat zou het worden, en dat werd het ook! Tadaaaa!

O ja, leuk weetje: de boekentas maakte ik volledig in ecologisch gelooid leder. Dat wil zeggen dat er geen chroom, maar boomschors werd gebruikt om te looien.
En op de foto zie je het niet zo goed, maar in het echt glittert het leder. Ik heb iemand blij gemaakt! :-)
 (Voor wie het zich afvraagt: nee, wij verkopen voorlopig nog geen boekentassen bij Atelier Feryn. Maar ze komen er aan, ooit op een dag! Met een beetje geluk tegen volgend schooljaar, wie weet...)
 









Geen opmerkingen:

Een reactie posten